onsdag 16 januari 2019

Dan före Dan före Dan

Nu börjar Indienresan närma sig med stormsteg.
Väskan är i stort sett packad. Kämpar som vanligt med vikten. Tänk att den alltid renderar att bli för tung.
Nåja, nu får den vara klar.

På förmiddagen fixade frissan frisyren. Det kan vara bra att ha en lättskött frilla när man är på ajurvedabehandling var och var annan dag. Lite oljig kan man nog bli men behandlingarna är välgörande för både kropp och själ.

Ett besök hos WW för invägnig av min egen höga person fick avsluta dagens övningar. Till min förvåning och glädje har jag gått ner drygt ett kilo efter Jul -och Nyårshelgen.
Målet inför resan är därmed uppnått.

Snöväder och lite hala vägar gjorde mitt besök nere på stan lite vanskligt. Jag fick hålla tungan rätt i munnen och ögonen på gatan. Det vore ju väldigt onödigt att bryta armar eller ben för närvarande. Nu är jag i alla fall välbehållen hemma och ska snart stämma träff med John Blund.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år och nya möjligheter 2024

Efter en tids uppehåll från målandet känns det nu inspirerande igen. Testar lite nya tekniker och det är alltid spännande. ...